неділя, 18 січня 2015 р.

Актуальність досвіду

Актуальність даної проблеми   полягає в тому, що позакласна робота дає можливість розвивати індивідуальні інтереси дітей, їхні здібності, нахили, розширювати кругозір, формувати  стійкі потреби самостійно пізнавати навколишній світ, покращувати стосунки між  людьми. Діти, які беруть  у позакласній роботі, мають конкретніші знання, їх відповіді більш  точні і виразні. Під час проведення позакласної роботи в дітей виховується повага до праці. У позакласній роботі відкриваються широкі можливості для виявлення ініціативи, творчості.
          Головна особливість позакласного педагогічного процесу  полягає в тому, що він будується  на взаємній співтворчості  педагогів і дітей, на їхній дружбі  й духовній спільноті, визнаній самостійності особистості дитини, на взаємоповазі та взаємній зацікавленості у суспільному успіхові в результаті діяльності.     
   Специфіка позакласної роботи  проявляється на рівні таких завдань:
1. Формування у дитини позитивної Я-концепції, яка характеризується трьома факторами: а) впевненістю у доброзичливому ставленні до інших дітей; б) переконаністю  в успішному оволодінні нею тим чи іншим видом діяльності; в) почуттям особистої значущості.
2. Формування у дітей навичок співпраці, колективної взаємодії.
3. Формування у дітей потреби у продуктивній діяльності через безпосереднє знайомство з різними видами діяльності.
4. Формування морального, емоційного, вольового компонентів  світогляду дітей.
5. Розвиток пізнавального інтересу.
          Для досягнення поставлених завдань та цілей застосовуються різні форми і методи роботи, що ґрунтуються на певних принципах та критеріях, і які докладно показані на сторінках цього блогу.
линеечки для дневника
Анимации линеечек

Немає коментарів:

Дописати коментар